Pro-nožky

Milionové obraty pro malý e-shop se zvláštními ponožkami
Společnost Pro-nožky.cz nabízí prostřednictvím e-shopu jedinečný produkt - Adjustační ponožky, které pomáhají jako prevence a také jako součást léčby různých defortmit nohou od vbočeného palce až po plochonoží.
Klient
Pro-nožky.cz
Kategorie
Online marketing, tvorba obsahu, sociální sítě
Spolupráce
Leden 2018 - současnost
Výzva
Klient tušil, že jeho produkt má potenciál prodejnosti, zkoušel jej propagovat sám, ale čísla prodejů nebyla dostačující. Proto se rozhodli oslovit nás. Adjustační ponožky uvedl klient na český trh jako první v červenci 2012 (původ v USA), jsou výhradním dovozcem pro celou Evropu. Kromě nich je mohou prodávat pouze partnerské prodejny.
Připravili jsme výkonnostní kampaně a do toho začali pracovat na budování značky pomocí blogu. Brzy se začaly dít věci.
Hlavní cíle projektu
- Zvýšení tržeb meziročně o 100 %
- Zároveň udržení hodnoty PNO pod 20 %
- Budování značky a autority v oboru
Na čem pracujeme
- Facebook Ads
- PPC reklama na Seznamu a Google
- PR kampaně
- Tvorba obsahu - blog
Pro-nožky.cz v číslech
734%
nárůst tržeb za rok 2018 oproti předešlému roku
6,6 x
nárůst objednávek za rok 2018 oproti předešlému roku
2 100
nových fanoušků na Facebooku (celkem 4300)
Metodika spolupráce
I když klient uvedl produkt na český trh přibližně 7 let zpátky, příliš znám nebyl kvůli nízkonákladové propagaci. Produkt jsme nejprve museli představit veřejnosti a poptávku po něm tedy vytvářet. Proto jsme jako hlavní kanál propagace zvolili Facebook, kde jsme primárně cílili na ženy. Zároveň jsme se zaměřili na inzerci ve vyhledávání Seznamu a Googlu, kde jsme inzerovali na jednotlivé zdravotní problémy, které Adjustační ponožky řeší.
Co o projektu říká klient:
„Cílem naší spolupráce s PROSEO Media bylo zdvojnásobit tržby oproti minulému roku. Ty se nakonec podařilo dokonce zosminásobit. Nevíme, co dřív a další objednávky se k nám hrnou."
Tereza Kvapilová, majitelka
Ukázka práce
Tržby nevyrostly dvojnásobně, ale nakonec jsme se dostali na osminásobek. PNO jsme dlouhodobě drželi pod cílovou hodnotou 20 % (i po započtení správy kampaní). Výsledek by byl mnohem lepší, ale část rozpočtu klient dále investoval do budování značky/tvorby obsahu - blog.
Náhled do Google Analytics
Ukázka inzerátu na Facebooku

Adjustační ponožky

Chcete, abychom pomohli i vám?
Každý projekt je jedinečný. Pojďme si popovídat o tom vašem.
Kdo se vám bude věnovat:

Jan Potůček
Jednatel

Nela Drunecká
Projektová manažerka