Implementace dynamického remarketingu Adwords (starý účet)

Pro Google AdWords účty přemigrované na nové rozhraní je aktuální tento návod.

V odstavcích níže si ukážeme, co je třeba udělat pro správné fungování dynamického remarketingu Google AdWords.

Remarketingový kód Google AdWords má dvě části. Statickou část, která se nemění a dynamickou část, která se mění podle jednotlivých typů stránek.

Nejprve je třeba na váš eshop implementovat statickou část, která vypadá následovně:

AdWords - statická část kódu

Statický kód je unikátní pro každého uživatele Google AdWords a po založení nového účtu se musí vždy vygenerovat. Prázdné mezery v kódu pak budou obsahovat unikátní konverzní ID. Pokud nám dáte přístup k vašemu AdWords účtu nebo pokud budeme účet zakládat, všechny požadované kódy připravíme a v případě potřeby je vám pro vašeho webmastera zašleme.

Statický kód je třeba umístit na všechny stránky webu co nejblíže uzavíracímu tagu body. Tím se zajistí přesné měření kódu.

Dále je třeba implementovat dynamickou část kódu, která obsahuje vlastní parametry pro jednotlivé stránky vašeho eshopu. Jednotlivé fragmenty umisťujeme za statickou část kódu a opět před uzavírací tag body.

Během implementace je třeba rozlišit následující typy stránek:

 

Domovská stránka

Jedná se o úvodní stránku vašeho eshopu (https://vaseshop.cz). Zde je třeba vložit následující kód:

AdWords - dynamická část kódu

 

Výsledky vyhledávání

Jedná se o stránku na vašem eshopu, kde se zobrazují výsledky vyhledávání vašich zákazníků. Na tuto je třeba umístit následující kód:

AdWords - dynamická část kódu

 

Kategorie eshopu

Jedná se o všechny stránky, na kterých probíhá výpis produktů z dané kategorie eshopu. U parametru ecomm_category je třeba nastavit dynamickou proměnou eshopu, aby do parametru eccom_category propisovala jednotlivé kategorie vašeho eshopu. Základní kód vypadá následovně:

AdWords - dynamická část kódu

 

Produktová stránka

Jedná se o produktové stránky, které obsahují jednotlivé produkty vašeho eshopu. Zde je třeba opět upravit proměnné, aby dynamicky propisovaly ID vašeho produktu, jeho cenu a kategorii, ve které je produkt zařazen. Kód pak vypadá následovně:

AdWords - dynamická část kódu

 

Jednotlivé kroky košíku

Jednotlivé stránky košíku, tvoří se podobně jako produktová stránka, ale je nutné navíc sledovat, zda-li zákazník v jednotlivých krocích nějakou položku z košíku neodebral, zároveň zákazník může mít v košíku více položek. Základní kód vypadá následovně:

AdWords - dynamická část kódu

Pro více položek v košíku je třeba vytvořit u parametru ItemID pole s hranatými závorkami:

AdWords - dynamická část kódu

 

Potvrzení objednávky

Jedná se o poslední krok objednávky, kde je většinou poděkování a informace o vytvoření objednávky. Zde je třeba dynamicky propisovat celkovou hodnotu objednávky zákazníka. Kód vypadá následovně:

AdWords - dynamická část kódu

 

Ostatní stránky

Následující kód je třeba umístit na všechny stránky, které nesplňují pravidla uvedená výše. Jedná se o stránky s kontaktními údaji, informacích o dopravě atd.:

AdWords - dynamická část kódu



Kde nás najdete: Sedláčkova 247/20
301 00 Plzeň
Česká republika
(nad Mazaným Králíčkem)
Kontakty +420 724 042 625
info@proseo.cz
Pojďme na oběd Řešíte aktuálně nějakou problematiku?
Pozvěte nás na oběd a získejte nezávaznou konzultaci online marketingu!
Chci jít na oběd