Nastavení a správa PPC kampaní

Dobře nastavená PPC reklama v nástrojích Google Ads a Sklik nebo na sociálních sítích vám pomůže velmi efektivně získat relevantní návštěvníky na váš web, a naplnit tak vaše očekávané cíle. Ať už chcete více prodávat nebo třeba posílit svou značku.


Strategie

Vypracujeme rozvojový marketingový plán, díky kterému vás budeme strategicky posouvat kupředu.



Růst

Kampaně spravujeme komplexně. Začínáme s malým objemem a naše služby rostou společně s vámi.



Zlepšení

Provádíme další změny a úpravy kreativních kampaní na základě reálně získaných dat a čísel.


Přínos PPC reklamy

  • Okamžité umístění na 1. místech ve vyhledávačích Google a Seznam
  • Rychlá podpora prodeje produktů a služeb
  • Přehled o investicích do marketingu a jejich návratnosti
  • Oslovíte více zákazníků a získáte nové poptávky


Kdy je pro vás PPC reklama vhodná

  • Chcete zvýšit prodeje svých produktů či služeb/uvést nové na trh
  • Chcete podpořit registraci do věrnostního programu, kurzu, na tábor atd.
  • Chcete posílit povědomí o své značce (propagovat svůj obsah)
  • Chcete získat zpět návštěvníky, kteří na vašem webu/e-shopu již byli (remarketing)


Co je nastavení
a správa PPC kampaní


PPC je druh online reklamy zobrazované v internetových vyhledávačích a síti obsahových webů, u které jako inzerent platíte za proklik (odtud její název Pay Per Click), nikoliv za její zobrazení. To je pro vás jako inzerenty velice výhodné, jelikož si můžete mimo jiné stanovit rozpočet, který jste ochotni za relevantního návštěvníka zaplatit.


Reklamu můžeme také podrobně cílit, díky čemuž zvyšujeme pravděpodobnost prokliku od relevantního návštěvníka. Kampaně dokážeme relativně rychle nastavit, spustit, a poté okamžitě reagovat na změny či výkyvy. Díky tomu můžeme reklamu velice dobře optimalizovat, a zajistit tak co nejvyšší návratnost vašich investic.


Pro co nejefektivnější nastavení PPC reklamy potřebujeme nejprve definovat jasnou strategii a cíle kampaně, dále budeme potřebovat analýzu klíčových slov, výběr vhodné podstránky na webu a další náležitosti. O vše se ale dokážeme postarat a navíc vám budeme průběžně reportovat přehledné výsledky, kterým bez potíží porozumíte.


Kromě reklamy ve vyhledávačích Google a Seznam pro vás dokážeme připravit PPC reklamu (také nativní nebo bannerovou reklamu) v obsahové síti a dále reklamu na sociálních sítích (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube nebo na zbožových srovnávačích.


Kde se bude vaše reklama zobrazovat

Seznam Sklik

Ve vyhledávači Seznam a v obsahové síti zpravodajských a zájmových webů.



Google Ads

Ve vyhledávači Google a v obsahové síti zpravodajských a zájmových webů.


Sociální sítě

Facebook, Instagram, LinkedIn nebo Youtube.



Zbožové srovnávače

Na Heuréce nebo například na Zboží.cz


Tvorba PPC kampaní

Jak spolupráce s námi funguje

Když máme od vás k dispozici dostatečné podklady, dokážeme kampaně velmi rychle připravit a spustit. V opačném případě s vámi dáme dohromady vše potřebné. Podívejte se na standardní postup spolupráce.

Audit

Nefunguje vám marketing? Podíváme se na stávající výsledky a poradíme, co můžete zlepšit.

Strategie

Určíme klíčové cíle kampaně, definujeme cílové publikum a vybereme metriky pro vyhodnocování.

Rešerše

Připravíme analýzu klíčových slov a návrhy vstupních stránek pro jednotlivé reklamní setavy.

Příprava kampaní

Nastavíme kampaně v systémech Adwords a Sklik a připravíme vše včetně textace inzerátů od copywritera.

Nastavení nástrojů

Váš web napojíme na Google Analytics, abychom měli kompletní přehled o návštěvnosti vašich stránek.

Optimalizace výkonu

Kampaně spustíme a průběžně vylepšujeme. Na změny okamžitě reagujeme. Výsledky přehledně reportujeme.



Jsme připraveni se vám věnovat

Váš požadavek vyřídíme co nejdříve